نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی
سرخط خبرها

نتیجه و خلاصه بازی تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در جام جهانی قطر | کرواسی اولین پیروز جام در ضربات پنالتی

  • کد خبر: ۱۳۸۴۵۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
نتیجه و خلاصه بازی تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در جام جهانی قطر | کرواسی اولین پیروز جام در ضربات پنالتی
تیم ملی کرواسی با درخشش لیواکوویچ موفق شد، سامورایی‌های پرتلاش آسیا را حذف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جدال دو تیم کرواسی و ژاپن اولین مسابقه جام جهانی قطر، در مرحله حذفی بود که در طول ۹۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و کار به وقت‌های اضافه کشید و در نهایت این نماینده قاره اروپا بود که در ضربات پنالتی راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شدند.

 
در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و کرواسی در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک به یک خاتمه یافت، اما در ضربات پنالتی کروات‌ها به پیروزی ۳ بر یک رسیدند (در مجموع ۴ بر ۲) و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که کرواسی به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته گام در میدان گذاشت و ژاپن به عنوان یکی از سه نماینده آسیا در این مرحله با انگیزه‌ای بالا برای رسیدن به یک چهارم نهایی وارد زمین شد.

در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و در خلق موقعیت موفق عمل کردند، اما در محوطه جریمه دقت لازم برای ضربه به سمت دروازه زدن را نداشتند تا قفل دروازه‌ها بسته بماند، اما در دقیقه ۴۳ شرایط متفاوت شد.

ژاپنی‌ها که در پاس‌های کوتاه و سرعتی بهتر از حریف اروپایی خود عمل می‌کردند روی یک کار هماهنگ از جناح راست توپی را داخل محوطه جریمه کرواسی ارسال کردند که در شلوغی محوطه و تعلل مدافعان کرواسی این مائدا بود که در موقعیت ضربه زدن به توپ قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان آسیا به پایان برسد.

در نیمه دوم سفیدپوشان کرواسی بازی را سرعتی آغاز کردند و به دنبال جبران گل خورده بودند، اما ژاپنی‌ها پا پس نکشیدند تا از گل زده مراقبت کنند، اما تیم اروپایی با نمایشی بهتر در این نیمه خیلی زود توانست کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۵۵ از همان منطقه‌ای که ژاپنی‌ها سانتر کردند و به گل رسیدند، این بار کراوت‌ها توپی را درون محوطه جریمه ارسال کردند که ایوان «پریشیچ» با ضربه سری زیبا و دقیق دروازه ژاپن را باز کرد تا همه چیز از نو شروع شود. هفت دقیقه بعد از این گل مودریچ با شوتی تماشایی دروازه ژاپن را هدف قرار داد، اما گوندا با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه اش شد و توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و برای نخستین بار در این دوره از مسابقات دیدار دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شد. در دو وقت اول و دوم اضافه هم هر چند دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند، اما نتوانستند دروازه‌ها را برای بار دوم باز کنند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی «دومینیک لیواکوویچ» دروازه بان کرواسی درخشان ظاهر شد و سه ضربه ژاپنی‌ها را مهار کرد تا بیشترین نقش را در صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر جام جهانی داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->